Acest site folosește cookie-uri pentru a îmbunătăți experiența de navigare. Dacă folosiți website-ul nostru, sunteți de acord cu salvarea de cookie-uri în calculatorul / dispozitivul Dvs. Pentru mai multe opțiuni cu privire la cookies, accesați secțiunea setări a browser-ului Dvs.

Introducere » Comunicare » Comuncare interpersonala


        

Comuncare interpersonala


0x

 

Numar produs: 035-004
Preţ întreg 99,00 LEI (20,30 EUR)
Preţ redus:
39,00 LEI (8,00 EUR) ( Pentru neplătitor de TVA )

în coş:
  buc  

Comunicarea interpersonală este caracteristica cea mai importantă a omenirii şi, în acelasi timp, cea mai mare realizare a sa. Este abilitatea oamenilor de a transforma spusele fără noimă în cuvinte vorbite şi scrise, prin care ei sunt capabili să îşi facăcunoscute nevoile, dorinţele, ideile şi sentimentele.

Comunicarea interpersonala este un proces complex care poate să fie descris, în termeni simplificaţi, prin aceea că un Emiţător şi un Receptor schimbă mesaje între ei, mesaje care conţin deopotrivă şi idei şi sentimente. Emiţătorul codifică mesajele folosind elemente verbale, vocale si vizuale. Cuvintele formează elementul verbal. Elementul vocal include tonul, intensitatea vocii şi "muzica limbajului". Elementul vizual încorporează tot ceea ce Receptorul vede. Poate să vi se pară surprinzător, dar elemental vizual, non-verbal, este cel mai puternic element, cel care atrage şi reţine în primul rând atenţia Receptorului. Elementele vocale şi verbale urmează doar după cel vizual. Receptorul primeşte mesajele şi le decodează, punând în ordine şi interpretând cele trei elemente, în funcţie de propriile experienţe, credinţe şi nevoi.

 

De ce avem nevoie de comunicarea interpersonală?

Suntem fiinţe sociale. Trăim într-o lume în care milioane şi milioane de alţi oameni trăiesc. Trăim împreună, muncim împreună şi ne distrăm împreună. Avem nevoie unii de alţii pentru siguranţa noastră, pentru confortul nostru, pentru prietenie şi dragoste. Avem nevoie unii de alţii pentru a ne maturiza prin dialog. Avem nevoie unii de alţii ca sa ne îndeplinim scopurile si obiectivele. Nici una dintre aceste nevoi nu ar putea fi satisfacută fără comunicare interpersonală.

Comunicăm ca să ne cunoaştem, ca să ne împărtăşim emoţiile unii altora, ca să schimbăm informaţii, ca să convingem pe alţii să înţeleagă punctul nostru de vedere, ca să construim relaţii. Comunicarea interpersonală este seva vitală a oricărei relaţii.

Relaţiile pe care le considerăm a fi bune sunt cele care au la bază o comunicare deschisă, clară şi sensibilă.

Comunicarea ineficientă cauzează singuratate, conflicte, probleme în familie, insatisfacţii profesionale, stres psihologic.

 

 

Ce voi primi?

1. Curs “Limbajul nonverbal” (6 lecţii)

2. Curs “ Public Speaking” (6 lecţii)

3. BONUS 1: Curs “Comunicare scrisă” (6 lecţii)

4. BONUS 2: Curs “Comunicare prin telefon” (6 lecţii)

 

Limbajul nonverbal, lectia 1: Prezentarea pozitivă a defectelor. Exprimarea gândurilor prin mişcările corpului

Public speaking, lecţia 1: Dezvoltarea şi formarea curajului şi a încrederii în sine

Limbajul nonverbal, lectia 2: Vorbitul prin intermediul mâinilor. Informaţii generale despre faţă şi corp

Public speaking, lecţia 2: Îmbunătăţirea memoriei

Limbajul nonverbal, lectia 3: Adevărul desprins pe faţa omului (părul, fruntea, sprâncenele, urechile şi ochii)

Public speking, lecţia 3: Elementele de bază ale discursului şi exprimarea reuşită

Limbajul nonverbal, lectia 4: Adevărul desprins pe faţa omului (nasul, gura şi bărbia)

Public speaking, lecţia 4: Începerea unui discurs

Limbajul nonverbal, lectia 5: Corpul omenesc şi mesajele transmise de acesta (gâtul, bustul, abdomenul, spatele, părţile laterale ale corpului şi braţele)

Public speaking, lecţia 5: Încheierea unui discurs şi exprimarea clară a punctului de vedere

Limbajul nonverbal, lectia 6: Corpul omenesc şi mesajele transmise de acesta (mâinile, picioarele şi poziţia şezând)

Public speaking, lecţia 6: Câştigarea publicului şi îmbunătăţirea stilului

Comunicare scrisă, lecţia 1: Inţelegerea şi definirea scopului. Delimitarea temei

Comunicarea la telefon, lecţia 1: Introducere în comunicare

Comunicare scrisă, lecţia 2: Căutarea ideilor. Organizarea ideilor

Comunicarea la telefon, lecţia 2: Diferenţe între comunicarea faţă în faţă şi comunicarea la telefon

Comunicare scrisă, lecţia 3: Alegerea vocabularului

Comunicarea la telefon, lecţia 3: Greşeli frecvente în comunicarea la telefon

Comunicare scrisă, lecţia 4: Construcţia corectă a frazelor

Comunicarea la telefon, lecţia 4: Abordarea telefonică (cum ne prezentăm, formularea mesajului, adresarea întrebărilor, ascultarea activă, încheierea convorborii)

Comunicare scrisă, lecţia 5: Stilul, originalitatea

Comunicarea la telefon, lecţia 5: Tipuri de convorbiri (anunţuri diverse, efectuarea de sondaje, vânzări la telefon, treansmiterea unor mesaje negative)

Comunicare scrisă, lecţia 6: Comunicarea scrisă în afaceri (cereri, comenzi, expedieri, asigurări, facturi, corespondenţă cu banca, solicitări şi anulări, reclamaţii, rezervări la avion şi hotel, etc)

Comunicarea la telefon, lecţia 6: Stăpânirea emoţiilor negative

 

Cursul “Limbajul Nonverbal – Arta de a citi gândurile oamenilor” are două mari avantaje: este simplu de înţeles şi este simplu de aplicat.

În fiecare om există două profiluri: unul brut, instinctiv, senzual, care se armonizează sau se destramă, după bunul plac al individului, şi al doilea, educat, rafinat. Omul îşi acordă libertăţi, dar în acelaşi timp le şi cenzurează. Vrea să spună că iubeşte, dar o ascunde. Urăşte în taină, în timp ce rosteşte vorbe civilizate şi calme.

Omul una spune şi alta gândeşte. El spune ceva, şi până la urmă face altceva. Prin gura sa vorbeşte ceva, în timp ce din

corpul său reiese altceva. Prins între dorinţe şi realitate, de cele mai multe ori omul trebuie să aleagă între: să se mintă singur sau să

se îi mintă pe ceilalţi.

Cu toate acestea omul nu denaturează adevărul, el denaturează realitatea pentru a continua să fie admirat şi caută justificări până şi pentru cele mai mici greşeli ale sale.

Chiar dacă vorbeşte politicos şi civilizat, reacţiile corpului exprimă şi trădează dorinţele sale.

Prin acest curs vei înţelege ce trebuie să vezi la omul pe care îl ai în faţă şi ce se ascunde în spatele cuvintelor spuse de acesta.

 

Cursul “Public speaking” te învață să folosești numeroase tehnici pentru a putea deveni un vorbitor elocvent, convingător, calm, cu putere de persuasiune și manipulare a publicului, stăpân pe obiectivele stabilite și capabil de a realiza legături emoționale cu audiența, astfel încât aceasta să poată fi controlată ușor și eficient.

Acest curs te va ajuta să îți dezvolți creativitatea și să scapi de inhibiții.

Acest curs te va ajuta să te exprimi cu ușurință în public să capeți încredere în tine, să formulezi propozițiile mai clar, să te exprimi mai coerent, să vorbești mai tare, să te faci auzit!

 

Prin cursurile bonus “Comunicare la Telefon” si “Comunicarea scrisa” vom descifra tainele comunicarii telefonice eficiente si vom gasi modalitatile optime de comunicare a mesajului dorit. Ne vom dezvolta abilitatea de a asculta si de a ne face ascultati, de a spune lucrurile in asa fel incat sa nu lasam loc de confuzii. Vom dezlega tainele redactarii unui mesaj, fie ca acesta este unul uzual, care da vesti bune, sau unul care aduce vesti neplacute, dar si multe alte lucruri importante.

 

Cu ce vei rămâne la finalul cursului?

Îți vei elimina inhibițiile legate de vorbitul în public, iti vei dezvolta creativitatea; vei învăța elemente de bază în oratorie; vei cunoaște procedee profesioniste de pregătire pentru apariția în public, iti vei putea îmbunătăți dicția astfel încât să ai o pronunție clară, vei afla cum să accentuezi corect cuvintele în frază astfel încât să sporești puterea de persuasiune a ideilor pe care vrei să le transmiți.

Cursul Limbajul nonverbal te va ajuta să porneşti de la un punct de vedere general pentru a ajunge la unul particular, sa observi o atitudine sau o mimică, dar vei învăţa să nu uiţi contextul care a însoţit gestul; sa nu emiţi judecăţi morale cu privire la gesturile pe care le vei observa, sa analizezi propriile observaţii. Vei intelege că nu îl poţi schimba pe celălalt, dar vei învăţa să îl vezi mai bine;

 

Cui se adresează cursul?

 Celor care vor să se dezvolte profesional și personal;

 Tuturor celor care trebuie să facă o prezentare;

 Persoanelor din mediul business implicate în procese de comunicare (manageri, agenți vânzări, etc);

 Persoanelor care doresc să facă un salt în dezvoltarea lor atât personal, cât și profesional;

 Vorbitorilor buni pentru a afla de ce sunt buni și cum pot deveni şi mai buni;

 Profesionistilor deoarece ei știu cel mai bine că, la acest nivel, trebuie să înveți continuu.

 

PĂRERILE ŞI ÎNTREBĂRILE VIZITATORILOR

Până acum nu a fost adăugat nici un comentariu. Adăugaţi comentariul sau întrebarea dumneavoastră.

MzAxYz