Acest site folosește cookie-uri pentru a îmbunătăți experiența de navigare. Dacă folosiți website-ul nostru, sunteți de acord cu salvarea de cookie-uri în calculatorul / dispozitivul Dvs. Pentru mai multe opțiuni cu privire la cookies, accesați secțiunea setări a browser-ului Dvs.

Introducere » Marketing Online » Construirea imaginii in mediul online


        

Construirea imaginii in mediul online


0x

 

Numar produs: 045-007
Preţ întreg 99,00 LEI (20,30 EUR)
Preţ redus:
39,00 LEI (8,00 EUR) ( Pentru neplătitor de TVA )

în coş:
  buc  

Structură curs:

  • Specificul crizelor de comunicare în mediul online
  • Metode de gestionare a crizelor în social media
  • Monitorizarea online a crizelor
  • Evaluarea efectelor crizelor în mediul online
  • Evoluţia imaginii şi reputaţiei în era digital
  • Analiza imaginii şi reputaţiei în new media
  • Managementul reputaţiei online
  • Elementele strategiei de managementul reputaţiei în mediul online

 

În lumea digitală, administrarea reputației unui brand a devenit din ce în ce mai complexă. Diversitatea mijloacelor de comunicare aflate la îndemâna noastră, regulile de folosire ale fiecăruia și viteza cu care acestea evoluează au devenit aproape imposibil de administrat doar de o singură persoană.

 

În ziua de astăzi, un simplu status pe Facebook sau un link necorespunzător distribuit pe Twitter pot ruina o reputație construită în ani de zile. De aceea, trebuie să ne asigurăm că avem sub control întreaga strategie de comunicare online.

 

În acest curs vom prezenta modul în care se realizează această comunicare pentru a construi o reputație.

 

Iată ce vom învăţa:

Analizarea reputației actuale

Pentru a realiza aceste evaluări, cel mai indicat este să folosim un instrument de media intelligence pentru a obține rapoarte de analiză cantitativă și calitativă a prezenței unui brand în presa online și în rețelele de socializare.

 

Identificrea punctelor slabe

Analizează rapoartele obținute și găsește contextele negative în care brand-ul tău a fost menționat. Transformă toate aceste puncte slabe în priorități și găsește soluțiile necesare pentru a le transforma în puncte tari sau a le ascunde.

 

Identificrea punctelor tari

Tot din analiza rapoartelor obținute, găsiți atuurile din comunicarea online. Acestea pot consta în:

 

  • Postări pe rețelele sociale care au generat interacțiunea mare și aprecieri;
  • Rețeaua socială care a oferit cele mai multe link-uri;
  • Traficul și comentariile pozitive de pe blog;
  • Numărul de căutări pe Google ale brand-ului;

Este esențial să găsiţi mijloacele de comunicare online unde ai cele mai multe avantaje și să le folosiţi pe acelea pentru a consolida reputația.

 

Construirea strategiei de comunicare online

Adaptarea strategiei de comunicare online (sau să începeţi să o construiţi în caz că până acum nu a existat).

 

Aflăm care sunt mijloacele de comunicare cele mai folosite de către publicul țintă. În funcție de analiza reacțiilor negative care pot afecta reputația, găsim un scop al comunicării online:

  • Să creștem vizibilitatea;
  • Să îmbunătățim reputația;
  • Să menținem reputația.

 

Construirea reputaţiei online

Ultimul pas este punerea în aplicare a planului realizat la pasul anterior, prin crearea de conținut și folosirea mijloacelor de comunicare corespunzătoare pentru construirea unei reputații online.

 

PĂRERILE ŞI ÎNTREBĂRILE VIZITATORILOR

Până acum nu a fost adăugat nici un comentariu. Adăugaţi comentariul sau întrebarea dumneavoastră.

OTgwYjg1