Acest site folosește cookie-uri pentru a îmbunătăți experiența de navigare. Dacă folosiți website-ul nostru, sunteți de acord cu salvarea de cookie-uri în calculatorul / dispozitivul Dvs. Pentru mai multe opțiuni cu privire la cookies, accesați secțiunea setări a browser-ului Dvs.

Introducere » Dezvoltarea afacerii » Deschiderea unei afaceri in Romania


        

Deschiderea unei afaceri in Romania


0x

 

Numar produs: 020-001
Preţ întreg 99,00 LEI (20,31 EUR)
Preţ redus:
49,00 LEI (10,05 EUR) ( Pentru neplătitor de TVA )

în coş:
  buc  

Ideea oportună de business poate fi materializată numai printr-o afacere, întreprinzătorului revenindu-i sarcina să aleagă modul de lansare. În general, există trei variante de începere a activității de antreprenoriat: deschiderea unei afaceri de la zero, procurarea unei francize sau cumpărarea unei afaceri existente.

 

Deschiderea afacerii de la zero este deseori cea mai preferabilă metodă de lansare, iar în cazul unei idei unice de produs sau de serviciu, aceasta este unica metodă posibilă pentru întreprinzător. În același timp, această modalitate este cea mai riscantă, deoarece totul începe de la zero.

 

Ce veţi primi?

  • În primul rând vei primi suportul de curs;

În plus vei mai primi GRATUIT:

  • Plan de studiu;
  • Referinte bibliografice (site-uri, carti, reviste);
  • Lectii video;
  • Materiale auxiliare, studii de caz, cărţi în format electronic;
  • E-coaching gratuit (suport oferit pe e-mail de trainer fiecarui cursant in ceea ce priveste aplicarea tehnicilor invatate, rezolvarea problemelor intampinate, orice alte intrebari sau nelamuriri in legatura cu subiectul studiat).

 

 

Săptămâna 1 – Deschiderea unei afaceri (Despre antreprenoriat, semnificația conceptului de antreprenor și antreprenoriat, caracteristici ale antreprenorilor, formele și tipologia antreprenoriatului, profilul antreprenorului, motivaţia, etc)

Săptămâna 2 – Juridic (Etapele procesului de autorizare a unei societăţi comerciale în Romania, etapele procesului de autorizare sub forma unei întreprinderi fără personalitate juridică, etc)

Săptămâna 3 – Juridic (Etapele de parcurs dupa înregistrarea la Registrul Comertului, până la începerea efectivă a activităţii, etc)

Săptămâna 4 – Planul de afaceri (etapele elaborării planului de afaceri)

Săptămâna 5 – Finanţarea unei afaceri (Fonduri proprii, leasing, Francisingul, scheme publice de finanţare)

Săptămâna 6 – Resurse umane (strategii şi politici, analiza şi proiectarea posturilor, planificarea resurselor umane, recrutarea şi selecţia resurselor umane, managementul carierei, evaluarea performantelor, managementul recompenselor, legislaţia muncii)

 

 

Astfel, opțiunea pentru deschiderea unei întreprinderi mici trebuie să se bazeze pe o evaluare minuțioasă a avantajelor și dezavantajelor pe care le prezintă modalitatea dată.

 

Printre avantajele deschiderii unei întreprinderi putem menționa:

  • Implementarea nelimitată a ideilor proprii.
  • Satisfacția de a crea o întreprindere de la zero — reușind, întreprinzătorul este satisfăcut și mândru de rezultatul efortului depus.
  • Evitarea transmiterii unei reputații îndoielnice a fostului proprietar — deschizând o afacere, nu se moștenesc problemele afacerii precedente, totul începe de la zero. Deja în care parte va înclina balanța depinde de întreprinzător.
  • Posibilitatea de a selecta, a motiva și a dezvolta independent personalul — întreprinzătorul se ocupă independent de personal, selectând angajați pe care îi consideră potriviți pentru afacere.
  • Posibilitatea de a crea afacerea pornind de la viziunea proprie.
  • Alegerea amplasamentului afacerii. Ținând cont de specificul ideii, întreprinzătorul alege cel mai adecvat amplasament.

 

Limitele deschiderii unei întreprinderi sunt:

  • Costul ridicat pentru lansarea în afaceri, procurarea echipamentului etc.
  • Cheltuielile de timp mari pentru lansarea afacerii. Întreprinzătorul are nevoie de timp nu numai pentru îndeplinirea formalităților legale, dar și pentru stabilirea relațiilor cu partenerii de afaceri, angajarea personalului, procurarea echipamentului necesar, pregătirea spațiilor etc. Ca urmare, perioada de timp de la luarea deciziei de lansare în afaceri și începerea nemijlocită a activității poate fi destul de lungă.
  • Alegerea unei afaceri mai puțin potrivite. Evaluarea arăta că ideea de afaceri are perspectivă, însă realitatea a demonstrat contrariul, produsul sau serviciul propus neavând cererea estimată.
  • Saturația pieței sau existența unei concurențe puternice, care face dificilă afirmarea nou-venitului. Niciun concurent nu va întâmpina nou-venitul cu brațele deschise. Pentru a reuși, afacerea nou-creată trebuie să fie mai bună, să propună produse și servicii mai calitative.
  • Riscul legat de realizarea unei idei noi.
  • Eforturile personale mari pentru lansarea afacerii.

 

Dacă totuși întreprinzătorul decide să deschidă afacerea de la zero, pentru începerea activității este necesară legalizarea întreprinderii.

 

PĂRERILE ŞI ÎNTREBĂRILE VIZITATORILOR

Până acum nu a fost adăugat nici un comentariu. Adăugaţi comentariul sau întrebarea dumneavoastră.

OWFhMzd