Acest site folosește cookie-uri pentru a îmbunătăți experiența de navigare. Dacă folosiți website-ul nostru, sunteți de acord cu salvarea de cookie-uri în calculatorul / dispozitivul Dvs. Pentru mai multe opțiuni cu privire la cookies, accesați secțiunea setări a browser-ului Dvs.

Introducere » Dezvoltarea afacerii » Expert în vânzări


        

Expert în vânzări


0x

 

Numar produs: 020-010
Preţ întreg 99,00 LEI (20,31 EUR)
Preţ redus:
29,00 LEI (5,95 EUR) ( Pentru neplătitor de TVA )

în coş:
  buc  

Lumea vanzarilor este din ce in ce mai competitiva. Pentru a progresa in aceasta meserie trebuie sa ne perfectionam continuu. ACTIONEAZA! Treci de la “amatori” la “profesionisti” cu ajutorul acestui curs online adaptat la realitatile economice, sociale si culturale ale acestei perioade si al spatiului in care ne desfasuram activitatea.

 

Care sunt beneficiile acestui Curs?

  • Ieftin şi rapid. Vei economisi BANI şi TIMP.
  • Prezintă informaţii precise.
  • Este uşor de pus în practică.
  • Este uşor de citit şi de reţinut.

 

Ce oferă acest Curs?

După absolvirea ”Cursului Expert în Vânzări”, veţi putea începe o carieră în domeniul vânzărilor, înţelegând care sunt bazele acestei meserii şi care este locul Reprezentantului de Vânzări în piaţă, care sunt tehnicile de vânzare cele mai eficiente pe care le poate folosi Reprezentantul de Vânzări şi care sunt bazele negocierii în vânzări.

 

Care este obiectivul acestui Curs?

Obiectivul cursului este de a pregăti profesional persoane pentru ocupaţia de Reprezentant de Vânzări.

 

Ce veti invata după acest curs?

  • Veţi şti cum să identificaţi clienţii şi cum să stabiliţi primul contact.
  • Veţi şti să comunicaţi cu clienţii.
  • Veţi vinde pornind de la nevoile clientului şi nu de la caracteristicile produsului.
  • Veţi face vizita de vânzări în mod corect şi veţi înţelege în mod corect problema clientului.
  • Veţi şti să descoperiţi nevoile clientului înainte de a prezenta soluţia.
  • Veţi şti să pregătiţi fiecare întâlnire.
  • Veţi căpăta abilitatea de a folosi tehnica întrebărilor.
  • Veţi învăţa despre importanţa gestionării corecte a portofoliului de clienţi;
  • Veţi învăţa cum să faceţi pentru ca aceştia să nu vă uite;
  • Veţi învăţa cum să aveţi grijă de ei pentru ca şi ei să aibă grijă de dumneavoastră;
  • Veţi învăţa cum să identificaţi potenţiali clienţi folosind diverse instrumentare;
  • Veţi învăţa cum să recâştigaţi clienţii pierduţi;
  • Veţi afla care sunt paşii de urmat pentru a descoperii nevoile clientului;
  • Veţi învăţa  metode eficiente pentru a afla nevoile clienţilor.
  • Veti cultiva ara de a pune intrebari;
  • Veti intelege ca intrebarile, si nu afirmatiile categorice, pot fi cel mai eficient mijloc de a vinde ceva sau de a convinge pe cineva ca aveti dreptate
  • Veti invata cum sa gasiti punctual cheie, cel mai vulnerabil punct, si apoi cum sa va concentrati asupra lui;
  • Veti invata cum sa folositi intrebarea DE CE?
  • Veti invata cum sa descoperiti obiectia ascunsa, motivul real;
  • Veti invata importanta intrebarii IN AFARA DE ASTA…?
  • Veti invata sa fiti buni ascultatori.
  • Si multe alte lucruri interesante.

 

Structura Cursului:

 

1. Identificarea clienţilor

Identificarea nevoilor clienţilor

2. Primul contact şi pregătirea întâlnirii de vânzări

Prezentarea ofertei şi controlul reacţiilor clientului

3.  Argumentarea eficientă şi tratarea obiecţiilor

Tehnica întrebărilor

Finalizarea întâlnirii şi perseverenţa

4. Clienţii dificili

Fidelizarea clienţilor

Spune POT şi vei putea

 

PĂRERILE ŞI ÎNTREBĂRILE VIZITATORILOR

Până acum nu a fost adăugat nici un comentariu. Adăugaţi comentariul sau întrebarea dumneavoastră.

NmRhMjY3Y