Acest site folosește cookie-uri pentru a îmbunătăți experiența de navigare. Dacă folosiți website-ul nostru, sunteți de acord cu salvarea de cookie-uri în calculatorul / dispozitivul Dvs. Pentru mai multe opțiuni cu privire la cookies, accesați secțiunea setări a browser-ului Dvs.

Introducere » Dezvoltarea afacerii » Introducere în vânzări


        

Introducere în vânzări


0x

 

Numar produs: 020-009
Preţ întreg 99,00 LEI (20,30 EUR)
Preţ redus:
25,00 LEI (5,13 EUR) ( Pentru neplătitor de TVA )

în coş:
  buc  

Lumea vanzarilor este din ce in ce mai competitiva. Pentru a progresa in aceasta meserie trebuie sa ne perfectionam continuu. ACTIONEAZA! Treci de la “amatori” la “profesionisti” cu ajutorul acestui curs online adaptat la realitatile economice, sociale si culturale ale acestei perioade si al spatiului in care ne desfasuram activitatea.

 

Care sunt beneficiile acestui Curs?

  • Ieftin şi rapid. Vei economisi BANI şi TIMP.
  • Prezintă informaţii precise.
  • Este uşor de pus în practică.
  • Este uşor de citit şi de reţinut.

 

Ce oferă acest Curs?

După absolvirea ”Cursului Expert în Vânzări”, veţi putea începe o carieră în domeniul vânzărilor, înţelegând care sunt bazele acestei meserii şi care este locul Reprezentantului de Vânzări în piaţă, care sunt tehnicile de vânzare cele mai eficiente pe care le poate folosi Reprezentantul de Vânzări şi care sunt bazele negocierii în vânzări.

 

Care este obiectivul acestui Curs?

Obiectivul cursului este de a pregăti profesional persoane pentru ocupaţia de Reprezentant de Vânzări.

 

Ce veti invata după acest curs?

  • Veţi învăţa cum să aplicaţi eficient metodele şi tehnicile specifice activităţii de Reprezentant de vânzări.
  • Veţi cunoaşte principiile fundamentale ale acestei meseri.
  • Veţi şti cum să planificaţi şi să organizaţi timpul.
  • Veţi învăţa să stabiliţi obiectivele.
  • Veţi afla informaţii preţioase despre piaţă şi concurenţă
  • Veţi învăţa câteva noţiuni de marketing.
  • Si multe alte lucruri interesante.

 

Structura Cursului:

1. Caracteristicile reprezentantului de vânzări

Stabilirea obiectivelor şi organizarea muncii

2. Managementul timpului în domeniul vânzărilor

3. Piaţa – Spaţiu de desfăşurare al activităţii

Câteva noţiuni de marketing

4. Comunicarea verbală şi comunicarea non verbală

Tipologii psihogestuale

 

 

PĂRERILE ŞI ÎNTREBĂRILE VIZITATORILOR

Până acum nu a fost adăugat nici un comentariu. Adăugaţi comentariul sau întrebarea dumneavoastră.

Mjk0NjMyZG