Acest site folosește cookie-uri pentru a îmbunătăți experiența de navigare. Dacă folosiți website-ul nostru, sunteți de acord cu salvarea de cookie-uri în calculatorul / dispozitivul Dvs. Pentru mai multe opțiuni cu privire la cookies, accesați secțiunea setări a browser-ului Dvs.

Introducere » Dezvoltarea afacerii » Managementul relaţiilor cu clienţii


        

Managementul relaţiilor cu clienţii


0x

 

Numar produs: 020-006
Preţ întreg 49,00 LEI (10,05 EUR)
Preţ redus:
10,00 LEI (2,05 EUR) ( Pentru neplătitor de TVA )

în coş:
  buc  

Managementul relaţiilor cu clienţii este o strategie de business centrată pe nevoile clientului, pe comunicarea permanentă cu acesta şi pe optimizarea proceselor din cadrul unei companii pentru a oferi clienţilor săi cea mai buna experienţă posibilă.

 

Managementul relaţiilor cu clienţii este o strategie de corelare a activităţilor interne în cadrul companiei ce are ca scop optimizarea rezultatelor (creşterea vânzărilor, reducerea costurilor operaţionale, fluidizarea activităţii de service etc.), oferirea unei imagini clare a activităţii şi a previziunilor (rapoarte detaliate pentru orice activitate din cadrul companiei) sau îmbunătăţirea comunicării externe (urmărirea rezultatelor campaniilor de marketing si PR).

0004

Managementul relaţiilor cu clienţii reprezinta un cumul de instrumente de organizare a interactiunilor intra si inter departamentale, precum si a interactiunilor cu prospectii, clientii, furnizorii si alte companii.

 

Din exterior, clientii care interactioneaza cu o companie o percep ca pe o singura entitate, in ciuda faptului ca interactioneaza cu angajati avand pozitii si apartinand unor departamente diferite. Managementul relaţiilor cu clienţii este o combinatie de proceduri, procese si strategii implementate intr-o organizatie, cu scopul de a unifica interactiunile cu clientii si de a valorifica informatiile despre acestia. Implementarea sistemelor de tip CRM sustin atragerea celor mai profitabili clienti si generarea de noi oportunitati pe clientii existenti.

 

Ce vei primi?

  1. În primul rând vei primi un curs complet.

În plus vei mai primi GRATUIT:

  1. Suport audio / video;
  2. Referinte bibliografice (site-uri, carti, reviste).
  3. E-coaching gratuit (suport oferit pe e-mail de trainer fiecarui cursant in ceea ce priveste aplicarea tehnicilor invatate, rezolvarea problemelor intampinate, orice alte intrebari sau nelamuriri in legatura cu subiectul studiat)

Ce oferă acest Curs?

Cunoştinţe privind tipurile de relaţii pe care le putem parcurge cu clienţii şi metode de dezvoltare a acestora. Identificarea şi aplicarea de metode de îmbunătăţire a retenţiei în sistem a clienţilor. Elemente de optimizare a relaţiilor cu clienţii, Tehnici de chestionare şi persuasiune a clienţilor

Care este obiectivul acestui Curs?

Recunoaşterea beneficiilor aduse de stabilirea standardelor pentru servicii.  Manifestarea unei atitudini pozitive faţă de client şi cunoaşterea modului de abordare al clientului în funcţie de tipologia lui.  Chestionarea clientului astfel încât să se obţină cât mai multe informaţii de la el.Însuşirea tehnicii ca limbajul transmis de către angajat să sprijine comunicarea cu clienţii.Importanţa transmiterii unui limbaj verbal limpede, şi, mai ales, importanţa modului în care se răspunde şi se vorbeşte la telefonAscultarea cu adevărat a clientului, arătarea unei consideraţii depline faţă de client.

0005

Ce veti invata după acest curs?

  • Îţi vei îmbunătăți calitatea serviciului cu clienții;
  • vei învăța să înțeleagi atitudinea clienților;
  • vei ști cum să tratezi clienții dificili și pretențioși;
  • vei ști să tratezi clienții nemulțumiți;
  • vei învăța să asculti activ;
  • vei învăța cum să intri pe aceeași lungime de undă cu clientul indiferent de nivel de studii, mediu cultural, etc.;
  • vei conştientiza importanţa activităţii desfăşurate şi impactul acesteia asupra clientului;
  • vei învăța să acționezi în loc să reacționezi, atunci când te confrunţi cu o plângere;
  • vei ști să aplici tehnici de contracarare a obiecțiilor.

Cui se adresează acest curs?

  • Directorilor de organizaţii;
  • Echipei de marketing;
  • Departamentelor de call center, Relaţii Clienţi şi Vânzări;
  • Persoanelor care intră în contact direct cu clientul;
  • Persoanelor  implicate în procese de comunicare (manageri, agenți vânzări etc), care vor să își dezvolte o imagine de persoană atentă la clienţi;
  • Cei care vor să își modifice imaginea sau sunt responsabili de modificarea imaginii companiei pentru care lucrează.

Structura Cursului:

1. Depăşirea aştepteptărilor clienţilor

2. Oferă servicii impecabile

3. Comunicarea verbală şi nonverbală

4. Comunicarea prin telefon

5. Tehnici de chestionare

6. Clienţii dificili

7. Recâştigarea încrederii clienţilor

8. Preocuparea faţă de clienţi

PĂRERILE ŞI ÎNTREBĂRILE VIZITATORILOR

Până acum nu a fost adăugat nici un comentariu. Adăugaţi comentariul sau întrebarea dumneavoastră.

MDZjNz