Acest site folosește cookie-uri pentru a îmbunătăți experiența de navigare. Dacă folosiți website-ul nostru, sunteți de acord cu salvarea de cookie-uri în calculatorul / dispozitivul Dvs. Pentru mai multe opțiuni cu privire la cookies, accesați secțiunea setări a browser-ului Dvs.

Introducere » Marketing Online » Marketing digital şi SEO practic


        

Marketing digital şi SEO practic


0x

 

Numar produs: 045-006
Preţ întreg 99,00 LEI (20,31 EUR)
Preţ redus:
39,00 LEI (8,00 EUR) ( Pentru neplătitor de TVA )

în coş:
  buc  

Marketingul digital se referă la totalitatea eforturilor de promovare a unui brand și de gestionare a relațiilor acestuia cu clienții, prin intermediul canalelor online existente. În acest caz, livrarea mesajelor către consumator se realizează prin metode permisive, la momentul potrivit.

 

Aceasta este doar o formă de definire, întrucât, așa cum este de așteptat, există o multitudine de definiții pentru subiectul nostru. Dacă luăm în calcul faptul că era digitală nu este o știință exactă și totul se schimbă de pe o zi pe alta, câștigătorii în marketingul digital sunt cei care interpretează corect tendințele.

 

Deoarece nimeni nu vă cunoaşte produsele şi domeniul mai bine ca dumneavoastră este mai util, mai eficient şi de multe ori şi mai economic să învăţaţi cum să faceţi chiar dumneavoastră această optimizare a site-ului, un proces continuu, dar care în timp se poate automatiza.

 

Cursul vă va învăţa cum sa structuraţi un site şi să scrieţi conţinut care să fie apreciat de către motoarele de cautare, cum să atrageţi şi să construiţi linkuri de calitate, cum să evitaţi penalizările Google, cum sa spionaţi concurenţa, să obţineţi idei pentru articole noi.

 

Ce  poate face o campanie corectă de promovare?

 

  • Managementul reputației
  • Prezentare completă a serviciilor
  • Interacțiune

 

Ce poate câștiga o companie?

  • Notorietate
  • Feedback (sugestii)
  • Venituri
  • Branding

 

Ce unelte sunt specifice marketingului digital?

  • Aici putem să enumerăm sute de platforme și tactici, mai mult sau mai puțin eficiente. Un punct bun de plecare este să îți cunoști consumatorul cu obiceiurile lui și pe urmă să investești resurse în interacțiune.
  • Printre armele clasice ale marketingului digital se numără Social Media, SEO și blogging-ul. Cele noi și pe care se pune accentul acum – publicitatea mobile, publicitatea contextuală și targetarea comportamentală.

 

Structură curs:

Săptămâna 1 – Despre digital marketing. Web-site-ul.

Săptămâna 2 – PR online

Săptămâna 3 – Social Media Optimization

Săptămâna 4 – Campanii de emailling

Săptămâna 5 – Ce este şi la ce ajută SEO. Cum poziţionează motoarele de căutare site-urile. Cum funcţioneaza algoritmul Google. Cum poţi afla o notă a site-ului tău

Săptămâna 6 – Cum analizezi comportamentul segmentului tău ţintă online. Cum faci o analiză avansată a cuvintelor cheie. Cum descoperi cuvintele cheie profitabile. Cum scrii articole online optimizate.

Săptămâna 7 – Grafica potrivită pentru optimizare. Cum alegi sistemul de administrare al site-ului. Funcţii şi canale de vanzare. Indexarea rapidă. Sitemap-urile – HTML and XML

Săptămâna 8 – Analiza competitorilor. Construirea linkurilor. Analiza conţinutului. Scrierea articolelor de interes. Cum să administrezi proiecte SEO. Planul SEO pe termen lung.

 

PĂRERILE ŞI ÎNTREBĂRILE VIZITATORILOR

Până acum nu a fost adăugat nici un comentariu. Adăugaţi comentariul sau întrebarea dumneavoastră.

YTUxYj