Acest site folosește cookie-uri pentru a îmbunătăți experiența de navigare. Dacă folosiți website-ul nostru, sunteți de acord cu salvarea de cookie-uri în calculatorul / dispozitivul Dvs. Pentru mai multe opțiuni cu privire la cookies, accesați secțiunea setări a browser-ului Dvs.

Introducere » Comunicare » Negociere


        

Negociere


0x

 

Numar produs: 035-003
Preţ întreg 89,00 LEI (18,27 EUR)
Preţ redus:
10,00 LEI (2,05 EUR) ( Pentru neplătitor de TVA )

în coş:
  buc  

Conceptul de negociere este un mod de a gândi, o atitudine, un comportament, o ştiinţă, o filozofie.  “Totul este negociabil” a spus G. Kennedy, în timp ce Bill Scott în ultima lucrare “Art of negotiation” a reluat o afirmaţie unanim acceptată, şi anume: “Niciodată nu primeşti ceea ce meriţi, primeşti ce negociezi”

Negocierea este o componentă a vieții noastre zilnice și care ne poate aduce beneficii semnificative dacă o înțelegem mai bine și aplicăm corect.

Negocierea este o comunicare specializată, care necesită învăţare, experienţă, talent şi principialitate. „Negocierea este forma de comunicare ce presupune un proces comunicativ, dinamic, de ajustare, de stabilire a acordului în cazul apariţiei unor conflicte de interese, prin care două sau mai multe părţi, animate de mobiluri diferite şi având obiective proprii, îşi mediază poziţiile pentru a ajunge la o înţelegere mutual satisfăcătoare .

Dintre toate formele de comunicare, negocierea este, aşadar, singura care recunoaşte aprioric urmărirea unui interes.

Ce vei primi?

  1. În primul rând vei primi un curs complet de negociere in orice situatii.

În plus vei mai primi GRATUIT:

  1. Suport audio / video;
  2. Referinte bibliografice (site-uri, carti, reviste)
  3. E-coaching gratuit (suport oferit pe e-mail de trainer fiecarui cursant in ceea ce priveste aplicarea tehnicilor invatate, rezolvarea problemelor intampinate, orice alte intrebari sau nelamuriri in legatura cu subiectul studiat)

0006

OBIECTIVE

Identificarea stilurilor de negociere si dobandirea abilitatilor de contracarare a acestora

Analiza critica a propriului stil de negociere si a impactului pe care acest stil il are asupra altora

Imbunatatirea abilitatilor de negociere atat in situatii competitive cat si de colaborare

Identificarea beneficiilor si insusirea unei game largi de tehnici si tactici persuasive care sunt utilizate cadrul negocierilor comerciale

O mai buna constientizare a aspectelor ce caracterizeaza procesul negocierii – de la planificare la finalizarea tranzactiei

Identificarea tehnicilor de manipulare in negociere si modalitati de protejare

business people group working in customer and helpdesk office

STRUCTURA

1. Conceptul de negociere şi pregătirea negocierii.  Tipuri de negociere. Desfăşurarea negocierii
2. Cum negociem în situaţii de cooperare? Cum negociem în propriul avantaj şi în situaţii conflictuale?
3. Cele mai eficiente strategii de negociere.
4, Comunicarea în negociere

Cui se adresează acest curs?

  • Cursul poate fi accesat de oricine este interesat să se  perfecţioneze în arta negocierii;
  • Cursul de negociere este potrivit agenţilor de vânzări acolo unde este loc de negociere permanent;
  • Cursul se adresează companiilor care vor să-şi mărească profitul prin activitatea de negociere;
  • Celor care vor rezultate mai bune în vânzări sau negociere, indiferent de domeniul de activitate în care activează compania;
  • Personalului middle şi top management care este în postura de a negocia permanent contracte, clauze, vânzări sau cumpărari de companii sau parteneriate cu alte companii;

0024

 

Negocierea este o comunicare specializată, care necesită învăţare, experienţă, talent şi principialitate. „Negocierea este forma de comunicare ce presupune un proces comunicativ, dinamic, de ajustare, de stabilire a acordului în cazul apariţiei unor conflicte de interese, prin care două sau mai multe părţi, animate de mobiluri diferite şi având obiective proprii, îşi mediază poziţiile pentru a ajunge la o înţelegere mutual satisfăcătoare .
 
Dintre toate formele de comunicare, negocierea este, aşadar, singura care recunoaşte aprioric urmărirea unui interes. Pentru a fi altceva decât egoism, acţiunile care ţin de negociere trebuie să admită, din capul locului, că nu este nimic mai normal pentru partener sau parteneri să urmărească acelaşi lucru, dar din punctul lor de vedere – interesul lor. Ajunşi aici, suntem deja departe de confuzia care s-ar putea face de către unii între negociere şi negustorie, ca să nu mai vorbim de grava alunecare spre înşelătorie.
 
Pentru Gary Johns negocierea este un proces decizional între părţi interdependente care nu împărtăşesc preferinţe identice. Şi, mai exact, este activitatea prin care se încearcă a se ajunge la un schimb satisfăcător între părţi. În negociere, care este o formă democratică de a te confrunta cu adversarul (partenerul), comunicarea are loc între egali, în sensul că învinsul nu are ce negocia, el nu poate ridica pretenţii, tot ce i se oferă e cadoul învingătorului. O axiomă consemnată de Ştefan Pruteanu pleacă de la afirmaţia „comunicarea implică raporturi de putere între parteneri, iar tranzacţiile (schimburile) care au loc între ei pot fi simetrice sau complementare. Aceasta înseamnă că idealul realizării unui raport de deplină egalitate între interlocutori rste utopic.
 
Termenul negociere – cu sensul apropiat celui de azi – apare consemnat în secolul al VI-lea î.H., în Roma antică, în vremea când plebeii cetăţii, oameni bogaţi, cetăţeni liberi, dar nu şi nobili, erau nevoiţi să se ocupe de afaceri private sau îndeplineau anumite funcţii publice. Ei înşişi desemnau activitatea pe care o practicau prin negarea termenului ce-i consacra pe patricieni, negare care îi apropia totuşi de aceştia, numind-o negotium (nec-otium) – activitate ce nu e nici desfătare, în deplinul înţeles al cuvântului, deşi are ceva din aceasta, dar nici muncă în sensul ei deplin.
 
Negotium era o activitate ce putea aduce nu doar o anume satisfacţie celui care o practica, asigurându-i dobândirea de bunuri, ci chiar o desfătare, pentru că bunurile dobândite erau câştigate prin intermediul unei activităţi ce nu presupunea un efort deosebit: doar comunicarea verbală, uneori în scris, cu semenii.” Obiectul negocierilor are, fireşte, o multitudine de faţete, dintre care exemplificăm:
–   negocieri în procesul afacerilor
–   în relaţiile de muncă
–   între şefi şi subordonaţi
–   între întreprinderi sau institute
–   între ministere
–   între guvern şi parlament
–   între state suverane.

 

PĂRERILE ŞI ÎNTREBĂRILE VIZITATORILOR

Până acum nu a fost adăugat nici un comentariu. Adăugaţi comentariul sau întrebarea dumneavoastră.

ZjYxOT