Acest site folosește cookie-uri pentru a îmbunătăți experiența de navigare. Dacă folosiți website-ul nostru, sunteți de acord cu salvarea de cookie-uri în calculatorul / dispozitivul Dvs. Pentru mai multe opțiuni cu privire la cookies, accesați secțiunea setări a browser-ului Dvs.

Introducere » Marketing Online » Promovarea afacerii în mediul online (Google+, Google AdWords, Google Analytics)


        

Promovarea afacerii în mediul online (Google+, Google AdWords, Google Analytics)


0x

 

Numar produs: 045-004
Preţ întreg 99,00 LEI (20,30 EUR)
Preţ redus:
49,00 LEI (10,05 EUR) ( Pentru neplătitor de TVA )

în coş:
  buc  

Măsurarea şi analiza traficului şi a comportamentului vizitatorilor pe site

Datele oferite de Google Analytics vă pot spune ce merge şi ce nu merge la site-ul dumneavoastră, care este conţinutul cel mai apreciat şi care trebuie modificat, de unde vin persoanele cu adevărat interesate de ofertele de pe site, care este profilul vizitatorilor şi cum îşi petrec timpul pe site.

 

Ceea ce se poate măsura se poate şi manageria. Folosind Analytics impactul dumneavoastră online va creşte semnificativ. Înainte sa investiţi mai mulţi bani în promovarea online, învăţati ce informaţii valoroase vă poate prezenta Analytics. în acest fel veţi investi mai eficient şi veţi reduce risipa.

 

Publicitate plătită eficientă prin Google

Ajungeţi în faţa concurenţilor în rezultatele Google chiar din prima zi creand campaniile de reclame plătite AdWords. Costurile acestor campanii sunt invers proporţionale cu volumul de informaţii pe care îl aveţi legat de crearea, administrarea şi optimizarea anunţurilor. Cineva care nu cunoaşte atât de bine sistemul poate plăti dublu, triplu sau chiar mai mult faţă de persoana care ştie cum trebuie structurată o campanie şi cum să profite de funcţiile pe care platforma AdWords le pune la dispoziţie.

 

 

Cui se adresează cursul?

Cursul se adresează persoanelor care sunt la început în utilizarea platformei de Google Analytics dar si persoanelor care sunt familiarizate cu aceasta şi vor să descopere şi funcţii mai avansate. Celor care desfăşoară campanii AdWords dar ştiu că pentru banii investiţi ar trebui să aibă rezultate mai bune, cât şi pentru cei care nu au mai creat până acum campanii.

 

Noţiunile prezentate în cadrul cursului vor fi utile pentru toţi cei care doresc răspunsuri la întrebări generale importante precum:

 

  • De unde vin vizitatorii pe un site şi cum interacţioneaza cu el?
  • Care vizitatori manifestă interes pentru conţinutul de pe un site?
  • Ce fel de conţinut preferă din toate paginile site-ului?
  • Ce se caută mai mult într-un site?
  • Câţi vizitatori încep o acţiune dar nu o termină?
  • Cum să setezi o campanie in Google AdWords
  • Cum să identifici cuvintele cheie optime, unelte şi metode de selecţie;
  • Cum să creezi un landing page şi reclame care vând şi nu doar costă;
  • Cum să direcţionezi vizitatorii spre landing page-ul potrivit;
  • Cum să urmăreşti rezultatele şi să optimizezi campaniile.

 

Structură curs:

 

Săptămâna 1 – Google+

Săptămâna 2 - Ce este Google Analytics? De ce este util? De ce Google Analytics? Cum funcţionează? Crearea unui cont şi adăugarea scriptului de tracking. Sincronizarea cu Google Adwords.

Săptămâna 3 - Personalizarea dashboard-ului. Raportarea şi exportul informaţiilor. Compărarea intervalelor de timp. Setare scurtături.  Setare alerte. Prezentare audienţă. Sursele de trafic. Comportament. Conversii.

Săptămâna 4 - Analiza segmentării datelor. Analiza metricilor. Analiza dimensiunilor. Analiza filtrelor.

Săptămâna 5 - Analiza si stabilirea obiectivelor pentru un site. Analiza pâlniilor pentru un site. Micro conversii şi macro conversii. Analiza şi stabilirea indicatorilor pentru un site.

Săptămâna 6 - Informaţii de bază despre Google AdWords

Săptămâna 7 – Identificarea celor mai bune cuvinte cheie. Cuvintele cheie exacte, negative şi dinamice. Influenţarea costului per click

Săptămâna 8 - Conţinutul reclamelor. Testarea gratuită a reclamelor. Lucrurile ce trebuiesc ştiute despre landing page.

 

PĂRERILE ŞI ÎNTREBĂRILE VIZITATORILOR

Până acum nu a fost adăugat nici un comentariu. Adăugaţi comentariul sau întrebarea dumneavoastră.

ODRhO