Acest site folosește cookie-uri pentru a îmbunătăți experiența de navigare. Dacă folosiți website-ul nostru, sunteți de acord cu salvarea de cookie-uri în calculatorul / dispozitivul Dvs. Pentru mai multe opțiuni cu privire la cookies, accesați secțiunea setări a browser-ului Dvs.

Introducere » Marketing Online » Promovarea în social media (Facebook, Instagram)


        

Promovarea în social media (Facebook, Instagram)


0x

 

Numar produs: 045-002
Preţ întreg 99,00 LEI (20,32 EUR)
Preţ redus:
10,00 LEI (2,05 EUR) ( Pentru neplătitor de TVA )

în coş:
  buc  

Social Media a devenit modalitatea principală prin care oamenii împart, în masă, idei, păreri, impresii sau sfaturi legate de experienţele lor. Companiile şi brandurile deschise spre comunicarea online sunt generatoare de astfel de experienţe. Află cum se crează acesta experienţă şi cum te asiguri că ea va fi povestită mai departe!

Ce veţi primi?

  • În primul rând vei primi cursul complet compus din 9 lecţii în format electronic;

În plus vei mai primi GRATUIT:

  • Plan de studiu;
  • Lectii video;
  • E-coaching gratuit (suport oferit pe e-mail de trainer fiecarui cursant in ceea ce priveste aplicarea tehnicilor invatate, rezolvarea problemelor intampinate, orice alte intrebari sau nelamuriri in legatura cu subiectul studiat).

 

Într-o lume în care marketing-ul devine din ce in ce mai complex şi competitiv, nu-ţi mai permiţi întrebarea: “să fac sau nu Social Media?” ci “cât de bine fac Social Media?”. În cadrul cursului vei afla cum funcţionează reţelele de socializare, ce instrumente de marketing oferă acestea şi cum le poţi integra eficient în orice strategie de comunicare. Vei aprofunda elementele specifice platformelor Facebook, Twitter şi Instagram precum şi unelte online pe care le poţi folosi pentru a atinge succesul în mediul online.

Primeşti informaţii esenţiale despre planificarea comunicării online, performance marketing, strategii smart de optimizare web, precum şi despre instrumente de monitorizare a campaniilor on-line. Facebook rămâne cea mai populară reţea de socializare din lume şi, conţine cea mai completă suită de instrumente de marketing în Social Media. Pentru a comunica eficient pe Facebook, atât pe un profil cât şi pe o pagină, trebuie să înţelegi atât partea tehnică a reţelei, cât şi miza utilizatorilor care îşi petrec timpul conectati la ea. Vei afla în ce constă publicitatea pe Facebook (tipuri de Ads, strategii, măsurători), cum se fac aplicaţiile pe Facebook şi cât de eficiente sunt acestea.

Structura cursului

  1. Consideraţii generale despre Reţelele Sociale, social media şi rolul său în marketing, concepte de bază despre promovarea profilului personal de business şi al unei companii prin intermediul Social Media. Cum comunicăm în reţelele sociale pentru promovarea unei companii? Ce formate au cel mai mare impact şi cum trebuie creat mixul de succes – text, foto si video? Generarea de lead-uri prin intermediul Social Media;
  2. Facebook – Facebook în cifre, importanţa Facebook pentru business, strategia editorială, etc.
  3. Facebook – Noțiuni de bază, crearea unui profil, navigarea, setările de confidențialitate, interacțiunea şi comunicarea, etc.
  4. Facebook – Performanţa pe Facebook, interpretarea datelor din Facebook Analytics, etc.
  5. Facebook – crearea şi administrarea de reclame eficiente, Facebook Ads, măsurători în pagina, etc.
  6. Instagram – Noţiuni introductive, importanţa unei fotografii, personalizarea imaginii, etc.
  7. Instagram – Utilizarea Instagram pentru marketing.

 

Cui se adresează cursul?

  • Managerilor şi antreprenorilor care doresc să-şi promoveze afacerea în mediul online;
  • Celor care doresc să înveţe cum să comunice mai bine pe reţelele sociale – pentru a crea o legătura între brand şi clienţi – dar şi cum să creeze şi să gestioneze campanii de promovare la un nivel avansat, pentru un maxim de rezultate cu un buget minim;
  • Celor care își doresc să înceapă o cariera în marketing online;
  • Celor care sunt interesaţi să-şi eficientizeze costurile unei campanii de promovare;
  • Celor care lucrează în Marketing sau Comunicare și vor să își îmbunătățească sau să descopere marketingul online

La sfârşitul cursului vei ştii toate dedesubturile reţelelor sociale majore din Romania, dar şi cum trebuie folosite acestea pentru a îţi duce business-ul mai departe decât pânâ acum. Vei putea interpreta rapoartele oferite de acestea pentru a îţi înţelege mai bine publicul ţintă şi pentru a îţi transforma cât mai mulţi vizitatori în cumpărători.

PĂRERILE ŞI ÎNTREBĂRILE VIZITATORILOR

Până acum nu a fost adăugat nici un comentariu. Adăugaţi comentariul sau întrebarea dumneavoastră.

ZTUwMmI