Acest site folosește cookie-uri pentru a îmbunătăți experiența de navigare. Dacă folosiți website-ul nostru, sunteți de acord cu salvarea de cookie-uri în calculatorul / dispozitivul Dvs. Pentru mai multe opțiuni cu privire la cookies, accesați secțiunea setări a browser-ului Dvs.

Introducere » Marketing Online » Promovarea în social media (Twitter, Linkedin)


        

Promovarea în social media (Twitter, Linkedin)


0x

 

Numar produs: 045-003
Preţ întreg 99,00 LEI (20,32 EUR)
Preţ redus:
10,00 LEI (2,05 EUR) ( Pentru neplătitor de TVA )

în coş:
  buc  

Prin Social Media trebuie înţeles orice tehnologie care ne permite să ne publicam şi să ne distribuim conţinutul. Azi social media este aproape sinonim cu Facebook, dar oportunităţi de promovare importante există şi prin YouTube, LinkedIn şi Pinterest.

Scopul campaniilor pe reţelele de socializare este nu doar de a convinge oamenii să vorbească despre ceea ce oferi, ci şi creşterea popularităţii brandului, a numărului de clienţi şi fidelizarea acestora. Sunt 8 milioane de români pe reţelele de socializare, printre aceştia sunt şi potenţialii tăi clienţi. E timpul sa ajungi în atenţia lor.

Ce veţi primi?

  • În primul rând vei primi cursul complet compus din 8 lecţii în format electronic;

În plus vei mai primi GRATUIT:

  • Plan de studiu;
  • Lectii video;
  • Diploma de absolvire redactata in limba romana in format electronic;
  • Scrisoare de recomandare redactata in limba romana in format electronic;
  • E-coaching gratuit (suport oferit pe e-mail de trainer fiecarui cursant in ceea ce priveste aplicarea tehnicilor invatate, rezolvarea problemelor intampinate, orice alte intrebari sau nelamuriri in legatura cu subiectul studiat).

 

Într-o lume în care marketing-ul devine din ce in ce mai complex şi competitiv, nu-ţi mai permiţi întrebarea: “să fac sau nu Social Media?” ci “cât de bine fac Social Media?”. În cadrul cursului vei afla cum funcţionează reţelele de socializare, ce instrumente de marketing oferă acestea şi cum le poţi integra eficient în orice strategie de comunicare. Vei aprofunda elementele specifice platformelor Facebook, Twitter şi Instagram precum şi unelte online pe care le poţi folosi pentru a atinge succesul în mediul online.

Primeşti informaţii esenţiale despre planificarea comunicării online, performance marketing, strategii smart de optimizare web, precum şi despre instrumente de monitorizare a campaniilor on-line. Facebook rămâne cea mai populară reţea de socializare din lume şi, conţine cea mai completă suită de instrumente de marketing în Social Media. Pentru a comunica eficient peFacebook, atât pe un profil cât şi pe o pagină, trebuie să înţelegi atât partea tehnică a reţelei, cât şi miza utilizatorilor care îşi petrec timpul conectati la ea. Vei afla în ce constă publicitatea pe Facebook (tipuri de Ads, strategii, măsurători), cum se fac aplicaţiile pe Facebook şi cât de eficiente sunt acestea.

Structura cursului

  1. Consideraţii generale despre Reţelele Sociale, social media şi rolul său în marketing, concepte de bază despre promovarea profilului personal de business şi al unei companii prin intermediul Social Media. Cum comunicăm în reţelele sociale pentru promovarea unei companii? Ce formate au cel mai mare impact şi cum trebuie creat mixul de succes – text, foto si video? Generarea de lead-uri prin intermediul Social Media;
  2. Twitter – Importanţa pentru o afacere, crearea unui cont, adăugarea de contacte, crearea unui Twitter, etc.

  3. Twitter – activitatea, optimizare, folosirea hashtagurilor, reclamele pe Twitter, etc.

  4. Linkedin – Noţiuni de bază, profil vs pagină de companie, setup şi promovare. De ce este important şi cum îl poţi folosi pentru afacerea ta? Cum îţi creezi cont pentru business?
  5. Linkedin – Cum îţi adaugi detaliile, poza, cum te conectezi cu alte personae, cum interacţionează clientul cu tine şi cum interacţionezi tu cu clientul? Linkedin ads.

 

Cui se adresează cursul?

  • Managerilor şi antreprenorilor care doresc să-şi promoveze afacerea în mediul online;
  • Celor care doresc să înveţe cum să comunice mai bine pe reţelele sociale – pentru a crea o legătura între brand şi clienţi – dar şi cum să creeze şi să gestioneze campanii de promovare la un nivel avansat, pentru un maxim de rezultate cu un buget minim;
  • Celor care își doresc să înceapă o cariera în marketing online;
  • Celor care sunt interesaţi să-şi eficientizeze costurile unei campanii de promovare;
  • Celor care lucrează în Marketing sau Comunicare și vor să își îmbunătățească sau să descopere marketingul online

La sfârşitul cursului vei ştii toate dedesubturile reţelelor sociale majore din Romania, dar şi cum trebuie folosite acestea pentru a îţi duce business-ul mai departe decât pânâ acum. Vei putea interpreta rapoartele oferite de acestea pentru a îţi înţelege mai bine publicul ţintă şi pentru a îţi transforma cât mai mulţi vizitatori în cumpărători.

 

PĂRERILE ŞI ÎNTREBĂRILE VIZITATORILOR

Până acum nu a fost adăugat nici un comentariu. Adăugaţi comentariul sau întrebarea dumneavoastră.

NWM3Nz