Acest site folosește cookie-uri pentru a îmbunătăți experiența de navigare. Dacă folosiți website-ul nostru, sunteți de acord cu salvarea de cookie-uri în calculatorul / dispozitivul Dvs. Pentru mai multe opțiuni cu privire la cookies, accesați secțiunea setări a browser-ului Dvs.

Introducere » Comunicare » Strategii de marketing


        

Strategii de marketing


0x

 

Numar produs: 035-008
Preţ întreg 99,00 LEI (20,30 EUR)
Preţ redus:
29,00 LEI (5,95 EUR) ( Pentru neplătitor de TVA )

în coş:
  buc  

Strategii de Marketing

 

marketing-quotes

Curs Online “Strategii de Marketing”

 

Structura cursului:

 

  1. Conceptul de Marketing,  Mediul Marketingului

  2. Piata firmelor , Mixul de Marketing

  3. Politica de produs

  4. Politica de pret

  5. Politica de distributie

  6. Politica de promovare, partea I

  7. Politica de promovare, partea II

  8. Plan de marketing

 

Cui se adresează cursul?

 

  • Administratorilor de societăţi

  • Managerilor de marketing

  • Referenţilor în marketing

  • Agenţilor de vânzări

  • Directorilor de Vânzări

  • Tuturor  celor care doresc sa cunoasca acest mediu avand un bagaj de cunostinte minime despre acest domeniu.

 

 

Obiectivele cursului sunt:

 

– definirea marketingului si întelegerea esentei conceptului de marketing si a caracterului său interdisciplinar;

– cunoasterea factorilor care au condus la aparitia,promovarea,cresterea importantei marketingului si a specializărilor marketingului

– evaluarea mediului în care sunt luate deciziile de marketing;

– cunoaşterea principalelor forţe ce alcătuiesc mediul de marketing şi care pot afecta planul de marketing al firmei;

– înţelegerea procesului cercetării de piaţă;

– explicarea comportamentului consumatorului şi a influenţei acestuia asupra activităţii firmei;

 

 

Cum se va desfăşura cursul?

 

În fiecare săptămână vei primi suportul de curs in format electronic.

Fiecare lecţie va conţine o tema prin care se va simula  situaţii tipice.

 

Dupa finalizarea cursului cursantii vor putea:

 

-sa inteleaga importanta activitatilor de marketing din cadrul unei firme;

-sa inteleaga elementele de baza ale marketingului : nevoi, dorinte, produse, schimburi, piata, etc:

-sa identifice ariile de actiune ale personalului de marketing;

-sa dezvolte strategii generale de piata pentru diferite firme;

-sa identifice factorii care influenteaza activitatea unui segment de piata;

-sa opereze cu notiuni legate de produs: nivelurile produsului, ambalare, etichetare, marca, ciclu de viata comerciala a prodului;

-sa calculeze preturile diferitelor produse prin diferite metode;

-sa identifice tipurile de canale de distributie;

-sa identifice cele mai eficiente modalitati de promovare a dferitelor produse;

 

Beneficii:

 

  • suport de curs şi materiale auxiliare (incluse în preţul cursului)

  • evaluare finală

  • Ieftin şi rapid. Vei economisi BANI şi TIMP.

  • Prezintă informaţii precise.

  • Este uşor de pus în practică.

  • Este uşor de citit şi de reţinut.

  • 8 lecţii, peste 160 pagini

marketing

 

PĂRERILE ŞI ÎNTREBĂRILE VIZITATORILOR

Până acum nu a fost adăugat nici un comentariu. Adăugaţi comentariul sau întrebarea dumneavoastră.

M2MzMzk2