Acest site folosește cookie-uri pentru a îmbunătăți experiența de navigare. Dacă folosiți website-ul nostru, sunteți de acord cu salvarea de cookie-uri în calculatorul / dispozitivul Dvs. Pentru mai multe opțiuni cu privire la cookies, accesați secțiunea setări a browser-ului Dvs.

Introducere » Comunicare » Strategii de relaţii publice


        

Strategii de relaţii publice


0x

 

Numar produs: 035-007
Preţ întreg 99,00 LEI (20,31 EUR)
Preţ redus:
29,00 LEI (5,95 EUR) ( Pentru neplătitor de TVA )

în coş:
  buc  

 

 

keep-calm-im-in-public-relations-1

Astăzi, relaţiile publice sunt o profesie complexă practicată de sute de mii de oameni din întreaga lume. Unele organizaţii au propriile lor departamente de relaţii publice, în timp ce altele apelează la firmele specializate de relaţii publice. Specialiştii în relaţii publice lucrează pentru companii, agenţii guvernamentale, asociaţii profesionale şi comerciale, pentru instituţii filantropice, şcoli şi universităţi, spitale, hoteluri şi multe altele. Se lucrează pentru organizaţii mai mici sau mai mari, la nivel naţional sau chiar global.

 

Profesioniştii de PR sunt cei care îi consiliază pe manageri, sugerându-le cum trebuie să se comporte faţă de oamenii din afara organizaţiei, astfel încât aceştia din urmă să-şi formeze o imagine pozitivă despre organizaţie. Altfel spus, specialiştii experimentaţi în PR au înţeles că nu pot servi interesele instituţiei care îi angajează decât atunci când vor acorda  o atenţie deosebită publicului acesteia.

 

Pentru organizaţiile care apelează la serviciile comunicatorilor este din ce în ce mai clar faptul că PR-ul este o funcţie importantă a managementului. Acum se recunoaşte că serviciul de relaţii publice este purtător de valoare pentru organizaţie, deoarece ajută la menţinerea echilibrului între interesele acesteia şi interesele publicului ei.

 

Departamentul de relaţii publice dintr-o organizaţie joacă rolul de expert-consilier şi de producător de mesaje. Deoarece fiecare organizaţie are un anumit specific şi cei care lucrează în departamentul de relaţii publice trebuie să-şi adapteze munca în funcţie de acest specific. A lucra pentru o firmă de produse alimentare sau pentru o instituţie de cultură presupune aceleaşi îndemânări la nivelul tehnicilor, dar cunoştinţe diferite la nivelul conţinuturilor şi o reţea de contacte diferită.

 

VEI  PRIMI:

 

  • 6 lecţii

  • 24 Studii de caz

  • Recomandări bibliografice

 

OBIECTIVE:

 

  • Rolul relaţiilor publice

  • Procesul de relaţii publice

  • Strategia de relaţii publice

  • Aplicaţii ale relaţiilor publice

  • Tactici de relaţii publice

 

marketing-pr

 

STRUCTURA CURSULUI:

 

  1. Notiuni  Introductive (Consideratii generale, Notiuni de baza, Evolutia relatiilor publice, Relatiile publice in Romania, Relatiile publice in era digitala, Portretul specialistului in relatii publice). Modele si tipuri de strategii de relatii publice (Strategii de relatii publice, Tipuri de campanii, Publicitatea pe internet, Relatiile publice si mass – media, Scrierea planului de relatii publice).

  2. Caracteristicile campaniei de relatii publice (Departamentul de relatii publice, evaluarea primara, Definirea problemei, Planificarea campaniei de relatii publice). Analiza (Analiza situatiei referitoare la relatii publice).

  3. Obiectivele si publiul campaniei de relatii publice (Stabilirea obiectivelor, Determinarea categoriilor de public tinta). Strategii de relatii publice, partea I (axa şi strategia campaniei, Tehnici de relaţii publice, Biografia şi background-urile, Relaţiile publice şi internetul.

  4. Strategii de relatii publice, partea II (Conferinţa de presă, Scrierea discursului, a mesajului, a textelor, Modelarea unei imagini, Persuasiunea în relaţiile publice, Strategii persuasive ale discursului publicitar). Aplicarea campaniei de relatii publice (Planificare, Calendar, Buget, Punerea in aplicare, evaluarea campaniei si stabilirea eficientei)

 

CE  VEI  ÎNVĂŢA?

 

  • Vei citi despre noţiunile de bază din domeniul relaţiilor publice;

  • Vei înţelege importanţa comunicării;

  • Vei afla care sunt atribuţiile şi caracteristicile specialistului în relaţii publice;

  • Vei afla care sunt strategiile de relaţii publice şi tipurile de campanii;

  • Vei învăţa despre publicitatea pe internet;

  • Vei înţelege importanţa relaţiei cu mass media;

  • Vei învăţa să întocmeşti un program de campanile;

  • Vei acumula cunoştinţe despre procesul de planificare;

  • Vei învăţa să analizezi situaţia, să stabileşti obiectivele, să stabileşti publicul ţintă;

  • Vei învăţa cum să creezi un mesaj, cum să întocmeşti o biografie şi un background, cum să scrii un discurs, cum să faci oprezentare, cum să redactezi material;

  • Vei învăţa cum se realizează o conferinţă de presă;

  • Vei învăţa cum să stabileşti bugetul campaniei, să o pui în aplicare şi să faci evaluarea ei;

  • Vei avea acces la studii de caz cu privire la evenimente curente.

 

pr-marketing

 

 

PĂRERILE ŞI ÎNTREBĂRILE VIZITATORILOR

Până acum nu a fost adăugat nici un comentariu. Adăugaţi comentariul sau întrebarea dumneavoastră.

ZDE5MzI