Acest site folosește cookie-uri pentru a îmbunătăți experiența de navigare. Dacă folosiți website-ul nostru, sunteți de acord cu salvarea de cookie-uri în calculatorul / dispozitivul Dvs. Pentru mai multe opțiuni cu privire la cookies, accesați secțiunea setări a browser-ului Dvs.

Ofertă specială

arr3Reducere de 70%Campania “Reducere de 70%” vă oferă posibilitatea de a urma orice curs online la preţ redus cu...

Reducere 50%

Best Seller

Preţ redus 99,00 LEI (20,32 EUR)
Preţ redus 49,00 LEI (10,06 EUR)
Preţ redus 99,00 LEI (20,32 EUR)


Care sunt criteriile de calitate?

 

Creşterea extraordinară a numărului de programe de educaţie la distanţă ne- a să dezvoltăm câteva principii şi norme de asigurare a calităţii în programele de educaţie la distanţă. Acestea sunt proiectate pentru a se putea aplica în variate contexte instituţionale.

 

Suport instituţional:

  • Un plan tehnologic ce include măsuri de securitate este operaţional pentru a asigura atât standardele de calitate, cât şi integritatea şi validitatea informaţiilor.
  • Este asigurat un nivel de încredere ridicat în sistemul de transmitere a informaţiilor.
  • Infrastructura programului de educaţie la distanţă este construită şi întreţinută printr-un sistem centralizat.

 

Dezvoltarea de cursuri

  • Ghiduri privind standardele minimale sunt folosite pentru dezvoltarea, designul şi distribuirea cursurilor, în timp ce rezultatele vizate (şi nu disponibilitatea unei anume metode) determină tehnologia folosită pentru a distribui conţinuturile.
  • Materialele pentru instruire sunt revizuite periodic.
  • Cursurile sunt proiectate astfel încât să implice cursanţii în analiză, sinteză şi evaluare de conţinut, ca parte a solicitărilor programului instructiv-educativ.

 

Predarea/învăţarea

  • Interacţiunea cursantului cu societatea organizatoare  este o caracteristică esenţială, facilitată printr-o varietate de moduri.
  • Feedback-ul la temele realizate de studenţi şi la întrebările acestora este constructiv şi furnizat la timp.
  • Studenţii sunt familiarizaţi cu metode eficiente de cercetare.

 

Structura cursului

  • Studenţilor li se furnizează informaţii suplimentare privind obiectivele, conceptele şi ideile principale, iar rezultatele aşteptate la finalul fiecărui modul sunt exprimate clar, în scris.
  • Studenţii au acces la resurse suficiente (pot include o bibliotecă virtuală, accesibilă prin Internet).

 

Suport pentru cursanţi

  • Studenţii primesc informaţii despre program, incluzând cerinţele de admitere, activitatea de tutorat, taxe, manuale şi materiale suplimentare, condiţiile de ordin tehnic/ tehnologic şi serviciile de suport.
  • Pe durata cursului/ programului de instruire, cursanţii au acces la servicii de asistenţă tehnică, incluzând instrucţiuni detaliate privind mediul de comunicare folosit.
  • Serviciile individualizate de suport şi îndrumare sunt prompte şi la obiect, integrate într-un sistem bine structurat, pentru a reacţiona rapid la nemulţumirile şi cerinţele studenţilor.

 

Evaluare

  • Programul educaţional şi procesul de predare/învăţare sunt evaluate continuu folosind metode variate şi prin raportare la standarde specifice.
  • Datele privind înscrierile, costurile şi impactul utilizării tehnologiilor de comunicare sunt folosite pentru a evalua eficacitatea programului.
  • Rezultatele aşteptate sunt revăzute periodic pentru a se asigura procesului claritate, eficienţă şi o derulare corespunzătoare.

 

 


PĂRERILE ŞI ÎNTREBĂRILE VIZITATORILOR

ZWI4ZWI