Acest site folosește cookie-uri pentru a îmbunătăți experiența de navigare. Dacă folosiți website-ul nostru, sunteți de acord cu salvarea de cookie-uri în calculatorul / dispozitivul Dvs. Pentru mai multe opțiuni cu privire la cookies, accesați secțiunea setări a browser-ului Dvs.

Ofertă specială

arr3Reducere de 70%Campania “Reducere de 70%” vă oferă posibilitatea de a urma orice curs online la preţ redus cu...

Reducere 50%

Preţ redus 49,99 LEI (10,26 EUR)
Preţ redus 49,00 LEI (10,06 EUR)

Best Seller

Preţ redus 49,00 LEI (10,06 EUR)
Preţ redus 99,00 LEI (20,32 EUR)
Preţ redus 99,00 LEI (20,32 EUR)



30 de beneficii

Atingeți obiectivele în 2020 cu mba executiv!

La finalul Executive MBA - Strategy and Leadership veți știi să:

1. Identificați corect nișele de piață profitabile;

  

2. Să creați o poziție avantajoasă a companiei pe piață;

  

3. Determinaţi volumul și să anticipaţi dinamica pieţei;

  

4. Creați și să introduceți produse noi pe piață;

  

5. Evaluaţi și anticipaţi eficiența modelului de afaceri al companiei și al concurenților acesteia în viitor;

  

6. Creeaţi un sistem adecvat de contabilitate financiară, calculaţi corect rentabilitatea produselor și determinaţi prețul produsului;

  

7. Dezvoltați o strategie eficientă de supraviețuire în piaţă;

  

8. Gestionaţi corect capitalul intelectual al companiei și să-l creșteţi;

  

9. Gestionaţi eficient vânzările în condițiile lipsei de resurse umane, financiare și de timp - să identificaţi corect cele mai profitabile grupuri de clienți și mărfuri bazându-vă pe instrumente moderne de management;

  

10. Construiți o strategie eficientă de marketing, să stăpâniți instrumentele de marketing strategic;

  

11. Proiectați corect un brand al companiei și al produsului acesteia, managementul mărcii, care transformă marca în principalul atu al companiei;

  

12. Găsiţi metode de gestionare a proiectelor, în orice industrie (de la IT la agricultură);

  

13. Să stăpâniţi metodele de gestionare a revizuirii - să puteţi conduce o companie prin schimbări turbulente cu viteza maximă și costurile minime;

  

14. Găsiţi metode de stabilire a obiectivelor în afaceri;

  

15. Creați sisteme eficiente de stimulare și motivație pentru angajați, să înțelegeți diferența dintre aceste sisteme și să puteți să le combinați eficient;

  

16. Proiectați și construiți procese de afaceri eficiente;

  

17. Construiți un astfel de ecosistem de afaceri care se implică organic în viața clienților și ajutați la obținerea sumei maxime de bani de la aceștia, oferindu-le o serie întreagă de produse și servicii;

  

18. Luați în considerare nuanțele legislației în desfășurarea activității;

  

19. Organizați munca angajaților, să cunoașteți cum sunt construite diferite tipuri de sisteme de resurse umane pentru a rezolva anumite probleme de afaceri;

  

20. Lucrați pe piețele externe, să cunoașteți regulile de lucru cu contracte internaționale, să înțelegeți toate mecanismele de acolo;

  

21. Creați modele de afaceri mai eficiente decât cele ale concurenților: să produceţi o calitate mai ieftină și mai bună decât concurenții, produsul să poată supraviețui în condiții grele de piață, să promovaţi mai eficient decât concurenții, să lucraţi mai repede decât ei;

  

22. Alegeți tipurile și abordările de conducere care sunt necesare pentru a rezolva sarcini specifice, să înțelegeți clar aceste tipuri și abordări;

  

23. Efectuați maximul în timp minim (vă veţi familiariza cu metode principale de performanță personală și de gestionare a timpului);

  

24. Vorbiţi în public, să stăpâniţi abilitățile de a ţine discursuri eficiente și convingătoare;

  

25. Arătați ca o persoană de succes și atractivă, să stăpâniți regulile codului vestimentar modern;

  

26. Creaţi și să promovați propriul brand personal pentru a crește valoarea personală pe piața muncii;

  

27. Gândiţi strategic;

  

28. Depășiți dificultățile din viață și afaceri, indiferent de situație bazându-vă pe Dvs. ca resursă cheie;

  

29. Preluați rolul de lider în colaborarea cu alții în situații caracterizate de interese diferite și perspective diverse, pentru a crea medii de lucru caracterizate prin valori comune și un nivel ridicat de angajament și motivație;

  

30. Gestionaţi starea de spirit a echipei.

  

 


PĂRERILE ŞI ÎNTREBĂRILE VIZITATORILOR

YTk1NTdm